تا چندسال پیش آرایشگاههای مردانه کارشان کوتاهکردن مو یا تراشیدن سروصورت بود. برای کوتاهی هم یک یا نهایتا دو، سهمدلی روی بورس بود و طبق همان الگو موی سر همه کوتاه میشد اما امروز دیگر این سالنها مانند قدیم فعالیتشان محدود نیست. انواع مدلهای مو اعم از مدلهایی برای موهای کوتاه و میزامپیلی موهای بلند در تمام آرایشگاههای مردانه بهروزشده باب شده است و دیگر به کمترسالنی میتوان لقب سلمانی داد.
همه این خدماترسانیها در کنار اقناع مشتری اما نیمنگاهی هم به جیب آنها دارد. یعنی هرچه خدمات بیشتر، هزینه بالاتر و این البته از سوی مشتریان هم پذیرفته شده است. هزینههای پیرایش برای جوانان امروز جزو هزینههای ثابت و قابلتوجه ماهانه شده است.